بر اساس قوانین تجارت الکترونیک تمامی سفارش های ارسال شده در صورت خرابی یا مغایرت با عکس و مشخصات اعلام شده در فروشگاه اینترنتی تا ۷ روز کاری پس از تحویل به مشتری از طریق پست قابل برگشت و تعویض می باشد.

هزینه تعویض و برگشت محصولات پس از تحویل بر عهده فروشگاه اینترنتی هونر خواهد بود.

به منظور تعویض یا عودت سفارش می توانید از طریق شماره های ذکر شده در قسمت تماس با ما اقدام نمایید

موارد زیر شامل قانون عودت سفارش خواهد بود:

فروشگاه اینترنتی هونر تضمین می کند که محصولات را در بسته بندی مناسب و سالم ارسال و به مشتری تحویل دهد. درصورتی که کالایی درحین ارسال دچار شکستگی، ترکیدگی و روندگی شود، بدون نیاز به عودت کالا وجه آن طی ۲ روز کاری به حساب اعلام شده از سوی مشتری بازگردانده میشود یا در صورت تمایل مشتری با محصول سالم جایگزین می شود. در صورت فرورفتگی یا غر شدن محصول در صورتی که قابل استفاده باشد و سلامتی محصول در خطر نباشد طبق توافق مبلغی به عنوان خسارت به مشتری پرداخت می شود یا می تواند مرجوع کند تا تعویض شود.

محصولی که تاریخ مصرف آن کمتر از دو ماه باشد البته در صورتی که قبل از ارسال با مشتری هماهنگ نشده باشد.

در صورتی که محصول با مشخصات اعلام شده در سایت مغایرت داشته باشد. در نظر داشته باشید که تغییرات جزیی در بسته بندی، رنگ و شکل ظاهری که به اصالت کالا مشکلی نمیرساند، شامل این مغایرت نخواهد بود.

در صورت وجود هرگونه مغایرت بسته ارسالی با فاکتور سفارش، مشتریان حداکثر ۱ روز کاری پس از تحویل کالا فرصت دارند تا مغایرت را از طریق تلفن اعلام بفرمایند.

توجه نمایید قبل از ثبت سفارش شرایط محیطی را مدنظر قرار داده و یا در صورت نیاز با مشورت پشتیبان اقدام به ثبت سفارش بکنید مواردی مانند آب شدن و روغن دادن شکلات ها و … که بدلیل شرایط محیطی اتفاق می افتد امکان عودت ندارند.

بازگشت کالا پس از تحویل، تنها در صورتی امکان پذیر است که کالا باز نشده و در شرایط اولیه خود باشد.